vineri, 24 august 2012

asl pls

„Pe vremea mea“ exista mIRC și celebrul asl pls. Teoretic măcar, lucrurile au evoluat (?!?), până la nenorocirea de Facebook și alte asemenea. 

Îmi place să joc table. Am un cont pe doizece.ro și, când am timp o picătură de net, îmi pierd punctele în favoarea unor jucători mai experimentați/norocoși. În caseta magică destinată polologhiei între jucători, au apărut de-a lungul anilor „bună/ai chef de vorbă“, urmate în timp de „câți ani ai“, asta după ce întrebau în prealabil dacă sunt f sau b. Deh, greu cu numele meu!

Am înțeles că jocul e doar un mijloc pentru agățat gagici, dar să treci brusc de la un „bună“ la „ești măritată“... Zău așa, am sărit peste „ai iubit“?!? Dacă ai o relație nu are nicio relevanță? Doar o căsnicie ar putea stăvili avalanșa de bărbați dornici de aventuri virtuale?

Ce urmează? Ești in travaliu și aproape ai născut? A, ok, aștept să-mi dai id-ul tău, fumez o țigară până atunci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un zâmbet!