luni, 13 august 2012

Rezoluții de ziua mea

Aproape uitasem cât de mult mă ajută să-mi văd gândurile materializate pe o coală de hârtie.

Am scris și tot scris în jurnalul meu de hârtie, despre tooot ce mi-a  trecut prin suflet.

Există zile în care, pentru un moment, mă declar învinsă de stress și oboseala psihică. Zile în care mă cert cu mine și-mi spun că e inadmisibil să las doborâtă de toate nimicurile. Și poate plâng uneori sau fumez mai mult, însă mereu trece. 

Ieri...am ajuns la trei concluzii. 

Prima - rămân cu bărbatul care mi-a fost alături în ultimii șapte ani. Poate sunt prea obosită să o iau de la capăt cu altcineva. Sau poate am crescut. Ori poate este doar egoism, când știu că-mi va fi bine cu el, pentru că îl iubesc și mă iubește, pentru că sunt absolut sigură ca va avea grijă de familia noastră. 

Numărul doi - voi avea afacerea mea handmade, cu un atelier pe care l-am amenajat deja în gând, cu cele trei valize vechi, doldora de jurnale personalizate. Și bijuterii cu dichis și fotografii absolut demențiale. Și un birou imens, cu un infinit de sertare. Și topuri întregi de hârtie colorată.

Și ultima, deocamdată, pe lista de ieri...rămân în țară. Pun la păstrare planurile si visul pentru o viață în altă țară. Zecile de ore petrecute citind și răscolind toate paginile de internet  cu povești și forumuri nu-s în zadar, știu că vor folosi cândva.

În fiecare zi de 13 a lunii este ziua mea. E o tradiție a mea si a singurei femei din lumea asta în care am încredere, prietena mea de aproape 10 ani. Așadar, la mulți ani mie. Și ei. 

P.S.: Zâmbește!

Așadar, concluzii la concluzii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un zâmbet!