joi, 23 august 2012

Delete all your dreams?

Am o listă. Rectific. Am mai multe liste. Una dintre ele, cu „dorințe pentru o viață“, în care adaug experiențe pe care mi le doresc, locuri de vizitat măcar o dată și, foarte rar, câte-un obiect...cochetării. 

Ieri, în timp ce scriam dorința cu numărul 60, am apăsat ceva/o tastă/combinație nereușită și am șters tooooată lista. Trăiască undo-ul, ce să zic. 

Răsuflând ușurată, n-am putut totuși să nu mă întreb ce nefericiri ale vieții m-ar determina să șterg din suflet și din folder dorințele mele. 

Prin ce drame trec oamenii care-și șterg dorințele din suflet și cât de crunt trebuie să fie să renunți la tine și la visurile tale. 

Cred că cel mai sfâșietor nu e să te doboare alții, ci să îngenunchiezi în fața ta, declarându-te învins de tine. 

P.S.: Zâmbește!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un zâmbet!